En riktig helvetes dag!

Ja den här dagen hade gärna fått vara för min del. Skulle gärna haft semester denna dag. Det börjar med att jag tar fel snusdosa och det upptäcker jag på bussen. Så jag fick dagens första snus kl 16.45 idag... Jobbigt som FAN!!!
Det gick ändå relativt bra utan snus på jobbet för jag hade hela tiden något att göra. Så länge man är sysselsatt går det rätt bra. Men det var efter lunchen jag saknade min snus.
Hur som helst så har eftermiddagen varit ett rent helvete! Så här var det i allafall. En av kunderna vi har där hade mer eller mindre varit orolig hela förmiddagen. Tänk nu att det är autistiska jag har hand om på dagarna. Hur som helst så hade jag gjort klart hennes eftermiddagsschema och hon skulle börja jobba efter sin rast och det blev inte alls att följa något schema. För hon började sparka och skrika. Så då fick jag stänga in mig med henne och ta på mig öronproppar. Vilket jag hade på mig tills det att hon klev ut ur taxin hemma hos sig. Vanligtvis så åker hon en annan transport men det gick inte ha henne tillsammans med andra kunder i en transport. Hur som helst så skötte hon sig bra i taxin men hade hon skrikit så hade vi gått hem. Oavsett om det var 1 mil hem eller 300 meter. Det hade blivit tungt. Och det hade tagit tid.

Så summan av allt är en helvetes dag. Först missa det där med snusdosan och sen öronproppar i 4 timmar!!!

Kan bara hålla tummarna för att morgondagen blir bättre.



Mina öronproppar jag använde idag. Jag ska få andra som är bättre. Dom där ska jag kasta. Dom är använda och äckliga.

Hoppas ni andra haft en bättre dag.

:S

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg! HA en bra dag!

2009-04-16 @ 17:27:34
URL: http://pianot.blogg.se/
Postat av: saxoFÅNEN

Jag hade stannat hemma och sjukskrivet mig imorgon...

Låter som en hemsk dag! :(

2009-04-16 @ 17:35:25
URL: http://saxxxuality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0