Fredag imorgon men först Fotbollsträning ikväll ;)

Ja en helt underbar dag idag :) ute hela dagen i solen. Har kunnat sitta i t-shirt och bara njuta av solen... Varmt är det här :)
Ska iväg och träna fotboll ikväll i detta härliga väder så nu ska jag laga mat. Det blir Lax, Pressad Potatis och en kall citron&dillsås till det....

Sen om jag hinner så ska jag ta och lägga ut lite skor på blocket. Har inte använt det ena paret mer än att jag provat dom och det andra paret har jag använt 1 gång på ett bröllop.
Imorgon är det fredag. Hoppas att detta fina väder håller i sig. Då tror jag det blir fara och sätta sig på mina föräldrar altan och njuta. Grilla lite käk och bara njuta av ledigheten. Och min son ska jag hämta från dagis imorgon. Ska bli så kul få ha honom här i en vecka. Jag saknar honom så himla mycket när han är hos sin pappa.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0