Fyndat idag ;)

Har nyss kommit mig hem från jobbet. Sitter och inväntar min son så jag passar på blogga lite ;)
En av mina kära kollegor hade köpt 2 tröjor som hon inte riktigt var nöjd med, så då provade jag dom och dom satt hur fint som helst på mig. Så nu har jag verkligen fyndat. Hon hade köpt dom på rean på KappAhl. Så 2 tröjor för under 100 spänn ;)


En korallröd söt top som jag kommer kunna ha massor i sommar för jag älskar att gå i leggings :)




Den här satt helt perfekt på mig och läckert att ha till leggings den också. Sned skurning nedtill
var hur snyggt som helst.



Solen skiner nu och dom har lovat en kanondag här imorgon så det håller jag tummarna för.

Imorgon slutar jag jobba kl 12. Jag måste flexa ut och åka till sjukgymnasten. Jag kan knappt gå. Inte nu för att jag sträckte min ljumske igår utan för att jag har hemskt ont i ländryggen på ena sidan och det har gått ner mot höften. Det är fruktansvärt jobbigt att både sitta och gå. Värst var det att kliva upp nu på morgonen. Vill inte tänka på hur ont det kommer att göra imorgon när jag kliver upp :S
Sen efter sjukgymnasten ska jag åka till min syster för att fira valborg med dom. Min älskling pluggar ju massor nu så varför ska jag sitta ensam då för? Det är ju helt ologiskt tycker jag....
Hoppas bara att han har tid med mig någon dag i helgen. För nu börjar det vara alldeles för länge sen vi sågs. Snart 14 dagar sen. Men tiden har ändå gått fort. Men det är en himla tur det finns telefon och msn ;)

Nu ska jag gå ta på mig myskläder och försöka att inte känna hur ont det gör i min höft och rygg. Hoppas alla har en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0