Glad kille

Jag har då en väldigt glad och morgonpigg kille denna vecka. Men somnar man strax efter 19 så kan man ju inte sova hur längre som helst. Men skönt att han är pigg och glad. Jag däremot är lite tröttare. Solen skiner även denna morgon och det är ju skönt. Fast vi kommer nog inte fara på nån längre tur idag. Men ute ska vi nog vara. Men det blir nog bara promenader idag.
Sen ska vi nog på ranten idag också om det går som planerat :) Spännande att se hur mycket dom har växt de små liven.

Just nu ligger jag i min säng och jag har fått min son att lägga sig bredvid mig och ta det lugnt. För han vill gärna iväg redan nu och det sista jag tänker göra är att stressa på min semester. Det gör man nog mycket när man jobbar.


;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du och din son får en bra dag idag =)

2009-04-14 @ 07:21:42
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0