Guld värda :)

Imorgon är det skärtorsdag och sista arbetsdagen denna vecka. Sen är man ledig till och med onsdag nästa vecka :)
Helt otroligt underbart ska det bli. Hoppas bara lillgrabben piggnar till, inte kul när han är sjuk. Aldrig kul med sjuka barn. Har lagt mig i sängen för ett tag sen och det är så otroligt skönt.

Undra om jag vaknar av mig själv imorgon också? Är piggare när jag vaknar av mig själv och slipper vakna av väckarklockan.

Pratade med min pappa idag. Han är så snäll och ställer upp i vått och torrt. Imorgon ska han handla åt mig eftersom jag jobbar och inte hinner det innan min underbara son kommer hit. Han har dessutom lovat att fixa påskägg och påskgodis.Så allt kommer vara inhandlat innan jag kommer hem från jobbet och dessutom inplockat i kylen det som ska vara i kylen :)
Han är verkligen guld värd. Ska ta mig för att skicka in dagens ros till mina föräldrar som alltid finns där för oss. Vad det än gäller så ställer dom upp. Har jag ont om pengar så sitter det inte fast, är det en faktura (oftast tandläkaren) som jag inte kan betala så brukar pappa ställa upp och betala den och dom är barnvakt när det behövs och dom handlar när jag inte har hunnit med det. Jag vet att alla inte har föräldrar som ställer upp så mycket som mina gör. Så jag ska vara väldigt tacksam och det är jag verkligen:)
Min lillebror är också en ängel. Min son ser verkligen upp till honom och han ställer upp och är med min son när jag jobbar ibland och det uppskattas stort av min son ;)

Undra om jag skulle ta och försöka sova så jag orkar med sista arbetsdagen för denna vecka. Jobbigt med en huvudvärk som aldrig försvinner. Är inte många dagar dom senaste 2 veckorna som jag varit helt fri den.

Ha en underbar kväll och natt allesammans :)


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; hehe, ja vissa brinner för blommor verkligen :D

2009-04-08 @ 22:02:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; ja det är kan jag tänka mig :D

2009-04-08 @ 23:05:29
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Natta

Lottar ut ett påskägg men ett hemligt innehåll i !

2009-04-08 @ 23:18:14
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0