Ljuvligt skönt

att lägga sig i sängen och slappna av :) Min huvudvärk är tillbaka och inget hjälper, spelar ingen roll vad jag gör. Kanske dags att söka läkare och be om lite hjälp...Kan ju vara bra eller vad tror ni?
Kan ju vara glasögonen mina också som behöver bytas ut, men jag tror jag börjar med ett läkarbesök. Hur som helst så är det riktigt jobbigt med huvudvärk mer eller mindre hela dagarna igenom :S

Så nu ska jag alltså försöka sova bort min huvudvärk, men jag har lärt mig att somnar jag med huvudvärk så vaknar jag med huvudvärk :S Inte ett dugg roligt men vad ska jag göra åt saken?


Sov gott allihop :)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja på fredag ska jag åka hem till mina föräldrar och hälsa på över påsk :) Det var ganska längesen sist, så det ska bli kul.

Jotack, jag mår ganska bra! Själv då?

2009-04-06 @ 22:48:48
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: vesna

Godmorgon =) allt bra?

2009-04-07 @ 08:14:40
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0