Möten hit och dit

Ja då har man kommit sig hem för en liten stund sen. Blev en alldeles för lång dag. Är alldeles slut i huvudet så nu är det sängen som gäller...
Först p-möte, dock utan cheferna... Fråga mig inte varför dom kom men det var bara att snällt sitta på jobbet till 17.30 drygt...
Skulle ju ändå inte hinna hem...
Så då gick jag sen och åt ett skrovmål och satt av tiden i väntan på lagmötet. Och det tog 2 timmar... Och som jag känner nu så VILL jag inte fortsätta spela med det laget... Min familjesituation spricker ju totalt om jag ska hålla på med innebandy 5 dagar i veckan. Sen måste man ha läkarintyg om man har problem med något som gör att man inte kan utföra vissa övningar... Och dessutom så ska det skrivas kontrakt...

Så jag är inte alltför sugen på att fortsätta. Jag vill gärna fortsätta spela innebandy men jag vill spela för att det är roligt. Inte för att dräpa mig och slita ut mig totalt. Jag har faktiskt ett liv utöver sporten!!!!!


Ska ta mig ett snack med en av alla tränare här framöver för jag kommer inte orka med all denna träning.Har inte ens uppehåll på träningen i Juli när jag har semester... Tänker ju inte ställa upp på hålla mig hemma för att träna innebandy!!!!

Nej nu ska gå sova annars sitter jag här alldeles för länge... Är ju en dag imorgon också.

Hoppas alla har haft en fin dag med sol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0