Vaken sen 02.15 :S

Vaknade redan 02.15 och kunde inte somna om...Så jag har legat i sängen och försöka sova. Till slut slog jag igång min bärbara och slog igång lite tv. Svt play just nu och så ska det låta.

Ska strax kliva upp och packa om lite. Vill ha allt färdigt i god tid för jag vill inte stressa så man glömmer något.
Det är ju långfredag idag och den lär kännas extra lång när man kommer vara trött hela dagen. Men riktigt längtar tills vi kommer oss till stugan. Naturlivet lockar. Grilla korv och lite allt möjligt annat... Bara njuta av naturen och det bästa av allt, Barnen kan springa omkring ute hur mycket dom vill.

Som sagt påsklov nu och det ska bli så otroligt skönt.

Nu ska jag se klart så ska det låta nu och sen kliva upp och sätta igång med det jag ska göra innan vi ska åka.
Har ingen aning om när vi ska åka men det lär jag ju märka ;)

Hoppas alla får en fin påsk med god mat.

:)

Kommentarer
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; men gud vad jobbigt :/

2009-04-10 @ 10:01:06
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0