det där med saknaden

Om mindre än 1 timme åker Jon till sin pappa och jisses vad jag kommer sakna honom. Nu har man fått vakna upp med en godmorgon kram i 9 dagar och för att inte tala om hur mycket han charmar en när han tittar en i ögonen. Var lite trött på morgonen men nu när jag har piggnat till så kommer jag faktiskt ihåg en sak han sa på morgonen.

- Jon: Mamma jag ska ta morfars och farfars gevär...

- Mamma: Men varför det Jon?

- Jon: Joo mamma för det är fel att skjuta djur...

Kan man bli mer söt? Vet inte riktigt vart han har fått det ifrån men någonstans kommer det ifrån.
Sen får man ju så otroligt mycket kärlek :) Han säger så mycket söta saker men han är som dom flesta andra också. Han kan bli riktigt sur och då är det ingen idé prata med honom. Han är väl som sin mamma i det fallet.

Nu är det strax dags att åka iväg men önskar jag hade somnat några timmar tidigare igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0