morgonpigg?

Nu har jag väckt min son... men han ville inte alls kliva upp och inte jag heller. Men har man tider att passa så har man, då är det bara att kliva upp. Nu är det 3e dagen i rad som vi ska till läkaren. Hoppas dom säger att nu ser proverna bra ut eller att nej tyvärr din son har.... Istället för att man ska gå vara oviss och inte veta vad som är galet.

Nu har jag gett mig in i något som jag vet att jag inte kommer kunna hålla... Sluta snusa projekt. Men det nikotin och tobaksfria snuset både luktar och smakar helvete så få se hur länge mitt humör håller i sig ...


Nu ska vi strax gå göra oss frukost och äta... sen ringa dagis och sen invänta skjuts till vårdcentralen.


ha en bra dag där ute nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0