Sleeping Beauty

Igår kväll orkade jag inte med att uppdatera min blogg. Min syster var hit och hämtade 3 kartonger med babykläder. Hon ville gå igenom allt medan hon orkade. Tvillingarna verkar växa så det knakar just nu :) Jag kommer bli en stolt moster :)
Hon lämnade även fortsättningen på en bokserie om PolisKommisarie Maria Wern, har läst dom 2 första så ska nog lägga mig och läsa lite strax.

Igår kväll blev det middag för TVÅ, Mys framför teven och såg den hemska Melodifestivalen... Fattar inte hur fan det kan ha gått utför så mycket!!! Nej, väck med Christer Björkman så kanske det blir fason på melodifestivalen!


Blev väckt före 8 idag av min älskling... Så underbart att få ha träffat honom och ha fått sova bredvid honom. Det är det mysigaste som finns. Men jobbigt när han ska åka hem så tidigt. Men han hade så mycket att göra hemma som han inte orkat med att göra. Han tyckte jag behövde kliva upp för han var hungrig och ville äta frukost med mig. Han sov inte alls bra inatt och när han vaknade flera gånger i natt så vaknade även jag... Så jag är bara en aning trött. Idag ska jag fara och köpa en CA-MODUL eller vad det heter till min teve så jag slipper ha en box här framöver när jag byter leverantör på digitalteven.

Sen har jag börjat titta på en digital systemkamera. Det lutar åt att det blir en Nikon av något slag. Har som fått tycke för dom. Om jag köper en idag vet man aldrig med mig...Beror ju på om dom har den till bra pris på OnOff...


Snön yr här utanför mitt fönster... Att det aldrig kan vara så där riktigt underbart väder så att man kan promenera dit man ska... Blir nog att ta bussen, körkortslös som man är...

Nu ska jag lägga mig under täcket en stund. Älsklingen trodde att jag skulle somna om jag la mig ner så vi får se om han eller jag har rätt i det fallet...

Ha en bra söndag nu allihop där ute:)

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0