Snö och Kallt även denna dag

När man tittade ut genom fönstret nu på morgonen så snöar det för fullt trots att det är -20 ute :S Vaknade pigg och utvilad före min son idag, det händer inte ofta. Men jag är hes fortfarande :S

Idag är det alla hjärtans dag, men jag anser då att det inte är så mycket att fira. Mycket trevligare att få en överraskning en helt vanlig dag eller att överraska någon en helt vanlig dag. Vet inte men så känner jag men många tänker nog inte som jag. Sen finns det säkert många som tänker som jag också. Det är det som är så bra med detta land. Att man får ha sina åsikter så länge det inte kränker någon annan. Det känns så planerat om det sker på alla hjärtans dag liksom. Allt för att handlarna ska få tjäna pengar.

Ha en trevlig alla hjärtans dag

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0