god morgon

Ja då var det torsdagmorgon... Somnade alldeles för sent igår:( Hade behövt sova flera timmar till men nu är man vaken... Men jag lär säkert somna om senare... Inte just nu för jag väntar samtal från min läkare på vårdcentralen...

Snart är det Fredag och då kommer min son hit. Eller jag hämtar han ju från dagis. Ska bli så skönt att ha honom här. Han är alltid glad och har glimten i ögat. För det mesta brukar det bli en lugn hemma kväll på fredagen för att sen hitta på saker på lördag och söndag. Vad det blir att man gör varierar rätt mycket Har av förklarlig anledning inte kunnat träna innebandy som jag brukar och vi har match på lördag men jag gissar att jag inte ska spela någon match. Trist men bättre att dom som är i matchform spelar.

Idag blir det att bara ta det lugnt och försöka få lite ordning här hemma. Har inte orkat städa som jag brukar försöka göra under veckan när min son inte är här. Vill ha det fint när han kommer :)

Ha en bra  dag nu ni som råkar trilla in här:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0