Snart Fredag

Och då ska jag hämta min älskade son från dagis, Oj vad vi ska mysa och se på film och bara må gott. Fast på Lördag ska vi ha trevligheter med fotbollslaget så då ska han vara hos mormor och morfar.
Har sovit som en prinsessa inatt. Riktigt gott... Men jag har frusit inatt och på morgonen. Jag ville inte alls kliva upp nu när jag klev upp. Känner mig inte riktigt pigg. Är snuvig och nyser och är lite hes. Eller jag vet inte hur hes jag är eftersom jag inte pratat något än... Men jag vill verkligen inte bli sjuk nu för då blir man ju aldrig frisk känns det som.

Nu ska jag dricka te och äta smörgås. Eller så blir det en filtallrik som vanligt. Får se vad jag är sugen på när jag väl är i köket.

Ha en underbar dag allihop. Det ska jag försöka ha fast jag vet att jag ska jobba så himla länge. Tippar på att jag är klar med Vårruset kring 21.30-22.30... Men man ska ju ta sig hem därifrån också.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0