Busig värre...

Snön bara yr ute och jag har nyss kommit från dagis... Lilleman är på bushumör och jag ska ta och ställa mig och göra middag...Han ville ha våfflor så då blir det våfflor :)

Har hemskt ont i nacken, så att det går ut i öronen också... Fick det helt plötsligt igår kväll innan jag la mig i sängen....Böjer jag huvudet framåt så känns det som om mitt huvud ska trilla av :s Riktigt obehagligt... Det snurrar i huvudet mellan varven och det svartnar för ögonen... Kan det vara hälsosamt kan man ju fråga sig... Imorgon börjar jag lite tidigare än vanligt, en av mina kollegor är sjuka så då jobbar jag gärna lite extra på morgonen... Syns ju på lönen sen;) Så får se om man får jobba tidigare hela veckan... Har hämtat ut min nya jacka idag efter jobbet, det blev en grön softshell jacka med fleece i... Ska bli skönt då man kan börja använda den... Men än är det inte riktigt väder för det...Snöstorm som det är...

Nu har byggarbetarna kommit fram till vårat hyreshus så nu river dom här för fullt här utanför mellan 7-16. Dom ska bygga ut taket och förlänga det på nåt vis för att skydda fasaden och våra balkonger bättre...

Nu ska jag gå göra våfflor för både jag och lilleman är både hungriga och trötta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0