Denna dag

består av att fira min pappa som fyller år... Jag var helt slut i natt när jag kom hem... Sov ingenting alls på bussen som jag brukar kunna göra...Somnade direkt jag la ner mitt huvud på kudden och skönt slippa vara bakis. Tog det jävligt lugnt igår vill jag lova. Stackars dom flesta andra som kommer ligga och må dåligt idag.. Ha ha ha.. Lite skadeglad måste man få vara...Är huvudet dumt får ju kroppen lida... Så enkelt är det med det... Det var trevligt igår innan vi kom till cleo men sen kände jag mig som en tant bland alla så tog första nattbussen hem. Nu har jag hunnit med att vara och handla lite på affären och ätit frukost så nu ska jag klä på mig ännu mer kläder för det är kallt ute kände jag när jag gick till affären. Ska gå förbi jons farmor och farfar och hämta jon till tårtkalaset. sen ska jag även försöka hinna med en sväng till stan med jon och kolla på lite kläder åt honom. :)


Ha en trevlig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0