E jag vaken nu?

Nu har jag vaknat till liv men min underbara son han ligger och sover fortfarande. Han har inte alls sovit bra i natt, han har hostat jättemycket och klagat på huvudvärk... Hoppas bara han piggnar till för det är riktigt underbart väder. Solen skiner och det är inte kallt ute.
Jag har inte riktigt hämtat mig sen förra natten då jag inte sov någonting, men vad skönt det var att vara hemma och ta det lugnt. Och få sova ända till nu och det faktum att min son sover fortfarande är ganska otroligt. Max att han brukar sova till 7.30. Vi får se vad denna dag har att erbjuda...Men jag tror vi ska försöka vara ute en liten stund i friskluften fast vi är lite snoriga.

Ha en underbar dag nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0