En stukad hand (jag), sjöblöta kläder och en överlycklig son :)

Jag lyckades då med bedriften att stuka min ena hand när vi hade kul och åkte tefat i backen :) Så jag höll mig till att fotografera efter det och fick många roliga bilder på min son i alla olika vinklar och för att inte tala om hur rolig han såg ut att ha i backen när han åkte :)




















Bytte från tefat till klätterställning :)











Sen tyckte han att han skulle försöka gunga... Jo det går tydligen på vintern om man bara vill ;)










Och då slutar det så här ;)





Nu ska jag ta och göra lunch här :)
Det blir varmkorv... det går fort och det är gott ibland :)
Skulle jon få välja så skulle han nog vilja äta korv av olika slag varje dag...

Sen kommer mina föräldrar hit en sväng, Jons mormor har ju inte hunnit träffa Jon nånting i helgen så dom kommer hit och vi ska fika go fika... Kommer upp en bild på det goda innan vi äter upp det ;)

Ha en fortsatt trevlig söndag nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0