Feber fortfarande

Jag vill inte annat än sova men som det låter här utanför så är det omöjligt... ska nog byta dator och gå in till vardagsrummet och lägga mig och sen en film....Men kan ju flyttamin bärbara också men jag tror jag lämnar den i mitt sovrum...Har fått vara och inhalera på sjukhuset idag... Ska tillbaka imorgon... Febern håller i sig och jag är så otroligt slut i hela kroppen...

Jag får väl i värsta fall ta en tupplur efter kl 16 då byggarbetarna går hem för dagen...Men vill ju helst slippa vända på dygnet...Men somnar jag så somnar jag, det är inte mer med det...

Har lagt in en bild länk nu i min meny till bloggdesign. Krille har verkligen hjälpt mig otroligt mycket med små tips och hur jag kan få till min blogg. Tack så hemskt mycket :)


Nu ska jag gå och se en film och vila i soffan... Det kanske inte lever om lika mycket i det rummet om jag har tur...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0