Hade Tur...

Nu var man hemma... Men det hade lika gärna kunnat sluta med en promenad på ca 2 mil hem... Var på håret att jag nästan missade bussen...Det hade inte varit roligt...
Min son hade varit snäll och somnade i tid med morfar...
Har duschat precis och nu har jag lagt mig i sängen. Men inte alltför lätt att slappna av efter en 2 timmar lång intensiv träning. Är inte lika blåslagen som efte förra träningen men jag är rätt öm i knäna och händerna har sina blåmärken lite här och var men inte alls lika hemskt som förra veckan.

Nu lyssnar jag på ljudbok och ska kolla om jag missat något intressant i bloggvärlden och i den övriga världen.

Sov gott allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0