Hemma hos

Mamma och pappa :) Blir att äta middag hos dom och sen fara hem och baka matbrödet.
Lilleman är hur snäll som helst och han har vart ute hela dagen. Men nu är han inne och väntar på middagen han också. For ju till stan för att klippa mig. Så nu har man en helt ny frisyr samt att jag gjorde slingor, köpte även schampo och balsam så det blir ett dyrt kalas. Bild kommer senare ikväll eftersom jag inte är hemma just nu...

Kanonväder här och jag har njutit av vädret hela dagen. Men glömde solbrillorna hemma, men nog vet jag det går bra ändå.


Ha en fortsatt trevlig Lördag

Kommentarer
Postat av: vesna

åh härligt =)

2009-03-28 @ 16:15:20
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0