Ny design...

Har faktiskt klarat av att göra en egen header...;) Men fick inte riktigt till den så som jag ville... Just nu ser den så otroligt kantig ut men jag får fixa det vid tillfälle...Sen ska jag försöka centrera den så att den är mer i mitten... Men nu är det definitivt sängen som gäller... Jag borde ha gått och lagt mig för flera timmar sen med tanke på min feber... men det liksom kryper i hela min kropp... Men bara att försöka jobba... Ska ta och ringa vårdcentralen imorgon så dom får ta prover på mig... Det kan inte vara normalt att ha febertoppar så här som jag har...Dom kommer och går som dom vill...

hittade ett gulligt kort på min lilleman när jag letade en bild till headern... ska se om jag hittar igen det så lägger jag upp en bild när jag ändå håller på... ;)






Den är tagen påsken 07 men det var inte den jag använde i min header som synes...

God natt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara passa på att säga godnatt =)

2009-03-08 @ 23:18:38
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0