Min helg :)

Strålande sol hela helgen... Min helg började ju bra på fredagen ;) Sen fortsatte min underbara helg hos min systers familj. Oj så tvillingarna växer, vi var ute rätt mycket och vi for och handlade grejer på willys och ica maxi. Sen har vi ätit gott, sett schlagerfestivalen och Rätt låt vann :) Fast jag sov mesta delen av schlagerfestivalen för jag var så trött. Sov med lilla Lovisa i min famn. Idag gick vi ut i solen efter frukosten och grejade på. Sen for jag på Fotokursen och jag fick en massa tips så nu är det bara experimentera och framför allt våga.
Efter fotokursen så for jag iväg till Sunderbyn för vi hade match. Efter 17 minuter ledde vi med 6-0... Slutresultatet blev 7-2 till oss. Härligt med andra raka segern :)
Jag höll nollan faktiskt. Men i statistiken på mitt lags hemsida kommer det stå att jag släppte in 2 mål. Strunt samma. Jag fick världens smäll på min vänstra fot, fotknölen är blå. Så jag har ont. Spelade inte ens färdigt 1a halvlek. Hon sprang över min vänstra fot. Hade kunnat sluta mycket värre. Men vad gör man inte för att vinna ;)

Nu ligger jag i min säng med foten i högläge och ska ta mig till duschen och sen laga middag.

Hoppas alla haft en bra helg :)


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Men usch, blå fotknöl lät inge skönt alls! :( Hoppas det går över snart.

2009-05-17 @ 20:40:33
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0