Hej, Mitt Vinterland

Ja nu är det riktigt vitt och fint ute :)

Jon sov riktigt länge idag. Han vaknade vid 8.30, men nu ser han på film och jag ligger i sängen och surfar. Hade tänkt sticka på gubbens strumpor. Rev upp hela igår och har börjat om. Såg att den blev alldeles för stor... Så nu har jag stickat med mindre maskor.

Jag och Jon hade en riktigt mysig Lördag. Först när han kom så for vi på Ica Maxi med hans Farmor, jätte snällt ac henne att vi fick följa med så blev det billigare och enklare att få hem allt vi handlat.

Sen började vi med middagen när vi kom hem. Vi gjorde hemgjord pizza, medan degen jäste satt vi och spelade spel. När vi sen satt och åt så tände vi ljus och släckte ner i köket. Riktigt avslappnande middag och Jon han njöt massor. Sen så tog vi fram godis och chips efter maten och satte igång en film. Men jag såg inte många minuter innan jag somnade i soffan. Men Jon höll sig vaken. Sen fick Jon gå borsta tänderna och jag fixade igång en till film men efter 20 minuter av den filmen sov Jon gott i soffan så då stängde jag av och bar han till sängen.

Sen gick jag och la mig i sängen men somnade nog inte förrän vid 23.30....

Hoppas alla har haft en bra helg och att eran Söndag blir toppen.

Och alla pappor där ute. Grattis på Fars Dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0