Söndag och Solsken

Tänk vad dagarna går fort. Det är redan söndag. Imorgon börjar arbetsveckan :) Det ska bli kul att jobba. Lite jobbigt behöva kliva upp så tidigt men jag vänjer mig.

Snart ska jag åka iväg och träna fotboll och efter det ska jag till stan och göra lite ärenden. Jag måste köpa mig nå byxor jag kan ha när jag ska träna fotboll utomhus. Shorts är lite väl kallt att ha i november. Det är ingen snö ännu så vi tränar ute fortfarande.

Det har varit en mycket bra helg. Jag har hunnit med mycket och har hunnit med det jag velat hinna med. Del 1 i projektet är klar. Nu är det bara resten kvar. Jag har hunnit sticka klart strumpan till Jon, strumpa 2 ska påbörjas efter jag varit på stan.

Funderar på vad jag ska göra för middag som även ska räcka till Lunchlåda imorgon. Tror det blir pytt i panna. Enkelt och snabbt att laga.

Hoppas alla har haft en lika underbar helg som jag har haft.
Jag säger bara en sak, dammsuga hundhår ur en bil är Jobbigt. Det är inget man gör på en kvart. Det tar flera timmar ;)


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0