What a beautiful morning

Vilken underbar morgon :)
Det enda som saknas är någon att vakna upp med och min son så klart. Men min son hämtar jag på fredag efter skolan och sen blir det semester och tågresa med honom. :)

Längesen jag vaknade upp och kände detta välbehag. Vet inte vad som sker men det måste vara jobbrelaterat eftersom jag inte jobbat på 4 veckor så...

Vaknade av alarmet för snart 1 timme sen men klev inte upp då utan "snoozade" 2 gånger. Sen var det bara kliva upp och få på sig kläder och äta frukost och nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå.

Ingen snö ännu men minusgrader är det nu den här tiden. Men ska ju åka till snön på fredag. Vad skönt det ska bli och framför allt trevligt. Jag längtar massor. Men kommer sakna någon... Men denna någon saknar jag alltid oavsett om jag åker på semester eller om jag bara går hemma och traskar. Den som känner sig träffad får ta åt sig, men han vet vem han är.

Nu ska jag börja få på mig ytterkläderna så jag slipper springa till jobbet. Börjar jobba om mindre än 45 minuter och det tar ca 20 minuter att promenera till jobbet.

Ha en bra dag allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0