Längesen nu

Det är längesen nu som jag bloggat. Jag har varken haft tid eller nåt att skriva. Men nu råkar jag ha lite nytt att skriva.
Jag har börjat plugga så därför uppgår all min lediga tid till att plugga matte och Nk...
Det enda som är heligt från plugget är buggen. Fotbollen är lagd på is och skorna lär nog hamna kvar på hyllan. Mycket planer här i huvudet som tar form och det verkar gå vägen men jag ska inte ropa hej innan jag kommit över bron :P

Hur som helst så trodde jag inte att jag skulle ha denna disciplin som jag nu har med detta pluggande. Har även suttit flera timma i helgen. Har suttit i ca 5 timmar i dag med upphåll för middag. Men det gör då ingenting att det tar upp min fritid för då får jag nåt vettigt gjort.

Det här med att sitta vid datorn den tiden har minskat drastiskt och det har väl en eller annan anledning. Men den största stavas PLUGGA :P Har aldrig tyckt det gått lättare att plugga. Men jag får kämpa hårt med matten. Huvudet är trött slut och nu känns det dessutom som om det är en förkylning som inte vill bryta ut.


Längesen jag känt lugn och ro och sinnesfrid. Jag trivs med mitt liv nu förutom vissa saker men det reder sig det med. Här skriver jag inte allt för alla behöver inte veta allt, men ni som behöver veta ni vet.

Nu är det 3 gånger kvar av min buggkurs. Sen blir det sommarlov från kurser. Så ska försöka gå på resterande torsdagar samt kursen på söndagar och sen avslutningsdansen :)

Nej nu blir det nog kudden, känns som att kroppen drar mig mot sängen fast jag ännu har lite att göra.
Sömn är viktigt så den ska jag hålla fast vid. Jag behöver den förmodligen så mitt huvud får plats med fler ekvationer ;P

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0