Vacker morgon

Solen skiner och det ser mycket skönt ut, det blir solbrillor idag helt klart.

Lilleman han vaknade redan kl 5.30 och tyckte det var dags kliva upp, det tyckte inte jag som har sovit riktigt dåligt inatt. Har legat och snurrat trots att jag var hur trött som helst. Kanske jag var för trött när jag la mig igår?

Hur som helst så gör min mage mycket ont idag men det är bara att bita ihop och gå på jobbet. Det går väl över så småningom. Sitter här vid datorn med min sedvanliga tekopp men har minskat på matintaget. Är hungrig men har svårt äta för jag mår illa mer eller mindre hela tiden. Så nu inväntar jag en gastroskopi, nästa vecka på Fredag ska jag på Lungröntgen, varför dom gör den vet jag egentligen inte för det förstod jag inte men det har att göra med svullna lymfkörtlar. Så dom vill vara på den säkra sidan ggissar jag. Inväntar även svar på leverprover, men gissar att dom inte visade något eftersom läkaren inte hört av sig ännu.

Strax dags för att fixa Jons frukt som han ska packa ner i skolväskan.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0