Fullt upp, men skönt är det.

För då går tiden fortare....

Ja det är fullt upp och har varit fullt upp. Jobb, Träningar, dans, bröllop och redigering av foton. Har inte hunnit med min stora uppdatering av bloggen ännu heller. Får se när jag hinner med det. Kanske till helgen om det inte blir Party med bästa Veronica.

I helgen har jag varit på Bröllop, i Kiruna. Mycket trevlig tillställning, men attans så jobbigt åka så mycket bil på så kort tid. Tur det finns AC i pappas fina bil. Annars hade jag inte stått ut.

Kom hem vid 18 idag. Då var det bara packa upp allt, vika tvätten som jag hade förträngt och sen plocka och fixa lite inför morgondagen. Kylskåpet ekar tomt så imorgon direkt efter jobbet blir det turbohandla. Måste ha lite grejer imorgon så jag kan ha fikabjudning. Det är ju faktiskt min födelsedag om några timmar faktiskt.

Synd inte min Mats var här och firade den med mig. Men vi får fira den tillsammans när han kommer hit. Inte så många dagar kvar alls. Längtar massor.

Jag hade ju älskade Jon med mig upp till Kiruna och det gick hur bra som helst. Han sov på vägen upp och på vägen ner. På vägen upp sov jag kanske 10 minuter allt som allt. Men på hemvägen sov jag som en stock både före och efter Lansjärv. Skönt, då går tiden fortare.

Imorgon är det Måndag och dags för en ny arbetsvecka.. Så glad att jag har ett jobb att gå till. Är riktigt tacksam, för annars hade tiden sniglat fram.

Kram på er mina älskade vänner :)

Kommentarer
Postat av: Karro

Grattis på födelsedagen.

Har du fått några fina presenter?

2010-08-16 @ 17:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0