Längtan är stor nu

Och den jag längtar efter är inte mindre än min Mats :)
Han kommer sent på Torsdag kväll med nya lillbilen :P Liten bil, hmm vi båda har barn, men vi ser bara fördelar just nu med den bilen. Vi kan träffas oftare eftersom den drar mycket mindre soppa och är en dieselbil.
Visst, det kanske inte är så bekvämt och tränga ihop sig alla 5 men det händer inte så ofta än så länge att vi är alla 5.
Hur som helst, ska bli så skönt när han kommer hit, sällskap framför allt och en massa julmys, tända ljus, äta gott, bada badkar... Ja livskvalitet helt enkelt.
Men då kan man ju undra, hur ska det gå med mina fötter? Jo, dom kan vi lika gärna ta bort, är så less på ha ont i dom och dom är rätt bra på vara bortdomnade också.
Idag har jag suttit och puzzlat och bara tagit det lugnt. JAg har plockat lite här hemma och dammsugit lite men det känns på en gång i fötterna när jag är igång. Det här var inte alls vad jag planerade....
Puss och kram till dig älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0