Vinst

För LF Basket med väldigt liten marginal. Det som började som en pangstart för LF mot Uppsala slutade lite väl dramatiskt. LF ledde i början med 17-2 för att sen bara vinna med 73-71...
Har haft Kaffe främmande på kvällskvisten. Vi kollade basketen på min dator färdigt och sen glodde vi lite TV och snackade skit. Mycket trevligt med lite främmande mitt i sjukskrivningen. Och dessutom fick man en överraskning. Han har förlovat sig 29/10-2010. Så då fick jag gratulera honom till det också :)
Sen har jag suttit och sett en film på 3an och den var riktigt bra. Jag som nästan aldrig ser TV. Precis sen när jag skulle gå försöka ringde min mobil, då tänkte jag att nu är det älsklingen som ringer, att han har svårt sova. Men han sover nog gott nu för han gick och la sig tidigt. Han var trött min lilla älskling och jag förstår honom. Upp tidigt varje dag. Så jag surrade i telefon en liten stund med tant Anita som ringde. En bekant jag lärt känna via Mats och facebook. En trevlig dam helt klart.
Just nu ligger jag i min säng och längtar nåt helt otroligt efter min älskling. Går inte en minut utan att tankarna glider iväg mot Arjeplog och min älskling.
Har ju städat och gått an idag här hemma, dock bara dammsugit, men det var nog det. För det känns i fotleder, knän och armbågar just nu. Men nu ska jag göra ett nytt försök att sova och jag hoppas jag får sova gott och drömma sött.
Älskar dig Mats :)

Kommentarer
Postat av: Jacobella

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-02-04 @ 14:45:07
URL: http://jacobella.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0