Bonus

Igår fick jag verkligen lite Bonus :)

Jon fick följa med mig hem på eftermiddagen eftersom jag var och lämnade in ett papper på skolan. Så han var hos mig igår och åt middag med mig och kramades massor med mig. Vilken underbar son man har. Men bäst passa på, det är inte så länge till som man får kramar av honom. Han växer ju och blir äldre...

Kallt ute idag, -22. När tusan ska vi få vår? Tycker inte alls om när det är så här kallt! Snöar gör det också, har det inte snöat nog nu? Eller har jag fel?

Tisdag idag och en dag närmare semestern, ska bli riktigt skönt kan jag säga. Både för Jon och för mig. Så kanske jag blir kvitt min eländiga förkylning och hosta!

Har trubbel med min förstärkare, får inget ljud från datorn via den, inte heller från TV:n. Men den verkar sända signaler, så jag blir mer eller mindre tokig på varför det inte fungerar. Någon som är expert på sånt här?

Ha en bra dag alligopa :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0