Fortsatt semester

Har varit 2 lugna dagar här hemma med sonen :) Vi har myst på för fullt, varit ute å lekt å lekparken, ätit mjukglass, spelat wii :=)
tack Mats för Lånet, det var mycket uppskattat av Jon.

Idag är det sista dagen med Jon, efter 14 nångång åker han till sin pappa. Fy så jag kommer sakna honom.

Min semester fortsätter och till att börja med så ska jag vara barnvakt till tvillingarna i helgen. På Söndag blir jag hämtad av Mats och vi ska först åka till Piteå, sen far vi vidare mot Arjeplog. Där blir det fiska, sola, bada och bara ta det lugnt. Allt sånt som hör semestern till :) Ska bli riktigt skönt komma bort från stan. Inte för att jag varit hemma så rackarns mycket men ändå.

Först var vi ju i Kiruna och det var mycket trevligt. Sen hade vi besök när vi kom hem från Kiruna. Måndag åkte vi mot Veronica och där blev det sol och bad, trevligt sällskap och god mat :) Kom hem sent på Tisdag kväll efter Diggiloo i Storforsen med min älskade storasyster, Nils och underbara Jon som njöt av den storslagna naturen och den storslagna showen:) Stort tack till Nils och Jeanette som ville ha med oss dit.

Detta är första sommaren jag har fått solbränna, gissa man är nöjd.

Jag hoppas det vackra vädret fortsätter och att jag kan fortsätta vara ute och njuta i naturen.

Jag gav mig ju fan på att detta skulle bli den bästa sommaren någonsin. Och ger man sig den på något så blir det ju självklart så. Och detta är verkligen den bästa sommaren någonsin.

Jag mår toppen, jag håller mig frisk och jag är glad och lycklig efter allt elände som har varit. Nu är det bara så att jag ska fan inte må dåligt mer. Dom tråkigt tiderna är över och jag ska njuta av livet och vad det har att erbjuda mig.

Kram alla mina underbara vänner som jag har kär.

Kram till dig M :) Snart får vi träffas igen, ska bli så trevligt.
Saknar dig.

Ha en fin sommar nu alla oavsett vad ni hittar på i det vackra sommarvädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0