Brist på Fantasi

I brist på fantasi la jag tillbaka min header... Får klura på en ny design över sommaren helt enkelt.
Skulle vilja ha nåt snyggt, nytt och som passar mig som handen i handsken.

Nu är det nedräkning till semester och resan till Jenny, Jocke och Pontus med Jon.

Idag är det midsommarafton och den kommer att spenderas i systers hus med vilgot och lovisa, Jon, mina föräldrar och moster.
Så snart är det dags kliva upp och ta sig ett bad. Så måste jag få Jon i badet också. Man måste ju vara lite fin dagen i ära i allafall.
Ska fasiken komma ihåg att ta kameran idag eftersom min kära mobil sa upp sig för 2 dagar sig.

Tack vädergudarna för att det blir varmt och skönt nu :) 20 grader i skuggan för 1 timme sen. Inte alls dumt, bara fundera på dagens kläder så det inte blir för varmt på dagen och sen för kallt på kvällen.

Ha en fin midsommar nära och kära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0