Sweet Morning

Första morgonen denna vecka som Jon inte har varit på dåligt morgonhumör :)
Även denna morgon är det grått och trist ute. Sitter och äter min frukost, men har frångått teet och dricker proviva blodapelsin-aronia och äter rostade mackor.
Onsdag idag, fredag snart och då får jag umgås med min älskade :) Veckorna springer fram, synd bara att även helgerna gör det :S
Snart semester för min del, 5 veckor dit nu :)

Imorgon är det vårruset här i stan men i år ska jag inte engagera mig i det. Jag orkar inte, min kropp är inte i form för det. Men jag ska ta med mig Jon på buggen och fika där, sista gången det är torsdagsdans innan sommaren. Så då lovade jag Jon att vi kunde fara dit och fika i allafall :)

Ha en toppenbra dag alla :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0