Nu är det nära...

Nu är det inte många dagar kvar till resan söderut :)
Ska bli så förbannat skönt att komma bort från allt elände här i stan.
Idag är det lång arbetsdag som gäller, 17.30 slutar man idag. Undra vad som sker på P-Mötet idag, är spännande att se...
Efter arbetsdagen är det mat som gäller, sen ska jag på gymmet å gymma lite, sola och må gott. Skönt att ha kommit igång att träna. Imorgon är det simma som gäller efter tandläkaren och på Torsdag ska jag träna fotboll. Har hunnit gå några veckor sen sist jag tränade fotboll men jag har ju inte direkt varit kry heller.
I Söndags fick jag för mig att jag skulle både gymma och gå på buggkursen. Sagt och gjort, det blev 8 km på löpband och muskelträning i gymmet. Sen 1½ timme på bugg kurs... Det var en så härlig känsla efteråt men slut var jag ;) Men det ska ju kännas att man tränar, annars kan man ju lika gärna låta bli. För då ger det inget resultat.
Ha en bra dag allihopa...
Jag längtar massor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0