Alldeles för sent...

Men inget att göra åt för jag kan inte sova.
Jon hade svårt att sova så han fick sova i min säng, så nu sover han gott i allafall.
Imorgon är det Fredag, då blir det tomt hos mig :( Ingen Jon och ingen älskling, känns jättekonstigt. Men jag ska passa på att fortsätta städa här hemma också håller jag tummarna för att Veronica kommer hit nåt i helgen :)
Jag saknar min Mats massor, men snart så får vi bli sambos :) Ska bli så himla underbart.
Idag har vi varit upp till Arjeplog över dagen, Jon har hälsat på sin nya skola och träffat lärarna han ska ha samt hans nya klasskompisar. Vilket härligt gäng, Jon trivdes direkt och han ville inte åka därifrån.
Tyvärr hann inte Mats sluta jobba innan vi for så jag fick inte träffa honom. Är en vecka sen sist som jag träffade honom och det dröjer ända till Påskdagen innan jag får träffa honom... Suck vad långt bort det känns. Men det är ju inte så länge kvar, bara helgen går fort så man får börja jobba för då går timmarna ännu fortare.
Jon kommer till mig på skärtorsdag och vad vi ska göra tills det blir påskdagen har jag inte den blekaste aningen om :( Men det blir väl att mysa och ta det lugnt och bara njuta av våren. Kanske ta någon cykeltur om vädret är fint...
Nej nu är det bara återgå till att försöka sova, men när jag saknar min älskling så mycket som jag gör nu så känner jag mig själv så pass bra nu att jag vet att det är svårt somna, men jag måste försöka att göra mitt bästa.
Jag älskar dig Mats. Puss och Kram till dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0