Yes !

Ledig dag idag och det är kanonväder... Det händer inte ofta... Har varit på stranden hela dagen med Älsklingen och flickorna. Jon är hos sin pappa nu men vi hämtar honom den 17 juli... Och som jag saknar min lillgrabb, det är hemskt.
Inväntar att älsklingen ska komma tillbaka in, han mekar cross eller nåt sånt åt nån här ute... Hoppas det inte tar alltför lång tid för jag vill tillbaka till stranden och njuta av sommarvärmen... För jag är inte ledig varje dag direkt...
Jag trivs kanon på jobbet :)
Är hur kul som helst...Bra kollegor och en bra chef :) Snart börjar plugget för min del, drygt en månad kvar. Fick papper igår så ska sätta mig och läsa igenom allt i lugn och ro någon dag när det är sämre väder...
Nej nu ska jag hitta på nåt vettigare än att sitta vid dumburken och skriva.
:)
Ha det bra alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0