Nu är man Sambo, Jobbande Arjeplogsbo och mycket annat :)

Trivs kanon här hemma i nya lägenheten trots att det är en del kvar att fixa med hyllor och förvaring... Men det kommer med tiden :)
Började jobba på mitt vikariat igår :) Trivs kanon där jag hade turen att få jobba i sommar. Den 8e augusti är det dags att sätta näsan i skolböckerna :) Då blir det att läsa till USKA :) Fiiiiii faaaaaan, vad kul det ska bli:) Som jag har väntat på att få läsa till det :)
Jobbade 8-16 idag och imorgon jobbar jag 12-21 och torsdag blir det kort skift 7-12.... Fredag får jag vara ledig och då hoppas jag det blir fint väder så man får jobba på färgen lite.
Torsdag efter jobbet, då ska man till frisören :) Jag tror det blir en busig frisyr, får se hur kort man vågar klippa sig... Men jag är sugen på att bli korthårig helt klart. Men nu ska jag gå äta min middag som väntar på mig i kylskåpet. Älsklingen min hade lagat mat så jag bara har att värma upp. Ska bli underbart få lite uppassning i sommar då han har semester... Känns dock konstigt att inte ha semester...
Sen så fick jag förfrågan av min nya chef idag om jag är intresserad av att gå Natt Intro så att jag lär mig hur natten fungerar och det låter mycket spännande... Men det blir till hösten det som det är aktuellt. Får bestämma själv lite när jag hinner ha natt intro :)
Ha en fortsatt bra vecka alla ni som hittar in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0