Sambo, Jobb och Plugg...

Nu händer det mycket vill jag lova... Händer mycket positiva saker i mitt liv helt klart...
Först hade jag dundertur att få jobb över sommaren i Arjeplog och sen ringer det i telefon och jag får veta att jag får börja plugga efter sommarjobbet :) Helt underbart, så nästa vecka ska jag å träffa hon som har hand om det, lämna in en massa betyg, intyg och diverse andra papper.
Idag har jag varit på utbildning hela dagen inför mitt jobb i Arjeplog så nu har man fått en massa ny erfarenhet och ett bevis på att man kan HLR och Luftrörsstopp... Inte illa... Så det får jag validera inhoppas jag plus en massa annat borde jag få validera.
Från den 13 juni är jag och Jon skrivna här så nu räknar jag mig som arjeplogsbo helt klart!!
Men nu ska jag å älsklingen iväg och bada...
Kommer mer uppdateringar när jag hinner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0