Dags för en uppdatering

Det är bara konstatera... Bloggen är inte så aktiv längre. Jag har helt enkelt inte tid med att skriva så mycket på bloggen. Jag har haft praktik i 5 veckor på Arjeplogs vårdcentral. Jag har lärt mig mycket och jag har tyckt om att ha praktik där :)
Nu är det Långfredag och Jon är i Luleå hos sin pappa och jag är ledig i påsk för en gångs skull... Men nästa vecka ska jag jobba några dagar....
Det är strålande sol idag och är riktigt fint väder här i Arjeplog. Så där fint väder som det ska vara när det är påsk...
Saknar lillhjärtat redan men har två prinsessor här som förgyller dagarna ....
Har väl egentligen inte så mycket att skriva men bloggen får vara kvar ändå, man vet aldrig när lusten att skriva kommer tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Laila

Hej,



Välkommen tillbaka! Hoppas allt är bra med dig och att Påsken varit bra. Jag har verkligen bara slappat, men det är väl meningen att vila när man är ledig :)



/Laila

2012-04-09 @ 18:38:45
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0