Laddar....

Ja nu laddar jag inför slutprov i sjukvårdskursen.... Hoppas det blir bra resultat även på det provet precis som i alla andra prov jag gjort :) Sitter just nu och inväntar lillhjärtat mitt som ska komma från fritids...Sedan blir det läxor för hans del och matlagning för min del... Blir marinerad och färdiggrillad fläskfile som jag tänkt steka upp i grädde, till det klyftpotatis med sourcreme and onion smak :)
Just nu är jag inne i en period där jag inte känner mig riktigt kry... Känner mig så där småsjuk!!! Få se om något bryter ut eller om det går tillbaka... Jag hoppas på alternativ nummer två...
Blir nog en tidig kväll ikväll, så man orkar med ett 3-4 timmars långt prov.... sedan kan jag med gott samvete göra precis vad jag vill resten av veckan :) Men på torsdag ska jag ju faktiskt jobba på förskolan .... grymt kul med lite variation... de hade ringt 12 st före dom ringde mig å ingen kunde jobba... Med andra ord så är det bra att ställa upp att jobba med sånt som man kanske inte tänkt jobba med när man är klar med utbildningen... Men vem vet, dyker det upp ett lång vick eller nåt liknanade inom kommunen, oavsett arbetsplats så är man ju korkad om man inte tar chansen och söker....
Ska även försöka ringa lite samtal imorgon, bland annat till teknisk upplysning och höra mig för om lite frågor som jag har... Sedan har jag försökt få tag i salong harmoni men inget svar, vill ju boka in min rygg och nackmassage :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0