Lyckliga Jag...

Kan säga att det går inte vara mer lycklig än vad jag är just nu :) Praktiken för kommande kurs är klar, startar kl 8.00 5 mars på på vårdcentralen här i Arjeplog. Jag trivs med livet här och jag älskar min sambo massor, går inte att beskriva med ord vad jag känner för min älskade Mats....
Hade riktigt trevligt i helgen men det hade gärna fått vara lite varmare... Och har en vän som har förstånd att dansa bugg också. :) hade främmande idag och det var en mycket trevlig pratstund så det får hon och jag absolut göra om.
Känns skönt att man börjar känna lite folk här :)
Startade kursen sjukvård idag och har snart gjort klart första inlämningsuppgiften... Så mitt mål är att bli klar med teorin och göra slutprovet inom två-tre veckor.
Nej nu ska jag faktiskt gå natta min älskade son och sen fortsätta plugga...
Veronica, jag saknar dig vännen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0