En rolig varelse

Ja så kan jag beskriva människa... Vi är aldrig nöjd tydligen! Först gnäller vi över att det inte kom någon snö och nu när den kommer med besked, ja då gnäller vi även då! Så dagens ord från mig är människan är en rolig varelse...
Förutom nu mina tankar om snön, som har inte gjort annat än trillat ner från himlen sedan ett bra tag tillbaka...
Så sitter jag nu med en kurs i Omvårdnad.... Jag har för tredje kursen i rad fått beskriva Maslows behovstrappa, så nu kan jag den snart baklänges och upp och ner och framlänges :)
jag säger då bara en sak, just nu är jag glad att jag inte har ett hus med en stor gård som behöver skottas!!! Men ni som har hus, jag skulle ändå byta med er, för en stor lägenhet är inte en bra ekonomisk affär. Och snöskottning är ju trots allt en bra motionsform :)
kram på er alla där ute i snö eller regn rusket... beroende på var i detta land ni befinner er...

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

Svar: jag har en nikon d3000 och fotograferar mest med mitt 50mm f/1.4-objektiv :)

2012-01-03 @ 14:28:46
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0