Hej hopp

Studierna går i rasande fart. Hunnit med att göra 3 veckors inlämningsuppgifter idag så mina planer på att hinna färdigt till Fredag hinner. Att tillägga hör att jag började med kursen idag så jag måste säga att jag har varit riktigt effektiv. Vill bara bli klar så jag får komma ut i arbetslivet på allvar utan att behöva tänka på att man blir återbetalningsskyldig om man jobbar för mycket...
Ska snart ut å röra på mig lite i snön hade jag tänkt... Var tydligen 48 cm nysnö imorse och igår 40 cm nysnö... Så jag tror vi har snö så vi klarar oss. Borde egentligen fotografera våra mega snöhögar vi har utanför lägenheten...

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

Svar: tack så mycket! jamen då vet jag ju vem du är!! :) lycka till med fotograferingen!

2012-01-03 @ 21:36:54
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0