Jobb, blå bak och förlust...

Ja idag har det varit fullt upp med jobb, plugg och en blå bak...
Ja det där med den blåa baken alltså, jag har lärt mig åka snowboard. Så har ramlat rätt mycket på rumpan idag...Tolkade bakom bilen och det gick definitivt mycket bättre än att åka nerför backen vill jag lova...
Har nog säkert två stora blåmärken, ett på vardera skinkan skulle jag tippa på! Om inte annat så känns det då så...
Å den där förlusten, den stod svenska handbollslandslaget för i sista gruppmatchen i EM, men dom är vidare ändå tack och lov :)
Imorgon är det fredag och det ska bli skönt och roligt. Hoppas bara vi hinner få alla grejer så att vi kan åka snowboard. För idag hade jag min bräda och gubbens skor. Mina skor hinner inte komma innan helgen men det finns ju att hyra. Jons bräda är på G och hjärtats bräda borde vara på G. Jag hoppas vi kan åka i helgen för det är verkligen kul.
Varför började jag då inte med det här tidigare kan man undra, jo jag har tyckt att det ser både tråkigt och farligt ut. Farligt är det fortfarande men det går att övervinna farträdslan, men det är definitivt inte tråkigt...
Nej nu ska jag överge datorn å se tv å vila baken...
tjing tjing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0