Saknar...

Idag blev en sån där dag när jag saknar min syster och hennes familj väldigt mycket... Älskar min syster massor :) hon är den bästa syster som finns....
Jon är ute i det underbara sommarvädret som kommit nu, hoppas sommaren är här för att stanna.... På söndag åker vi med Jon till luleå och sen blir han där i tre veckor... Hur ska jag klara mig utan Jon så länge? Men jag tror tiden kommer gå väldigt fort för jag ska både jobba och pyssla med annat så lär har fullt upp i tankekontoret ändå men saknad kommer han vara...
Nu ska jag förbereda dagens midsommarmiddag så den är klar kl 16... Ska grilla kött... Ska även förbereda efterrätten som kommer bestå av en bakelse med jordgubbar och grädde...Sen är det bara äta och vara glad och gå sova efter maten för kl 21 börjar man jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0