I Hemmets lugna vrå

Är så otroligt skönt att vara hemma igen :) igår var jag borta från morgon till kväll... blev 13 timmar... varav ca 7-8 timmars bilkörning... Tack å lov var allt bra med lillskrutten i magen... Nu börjar det faktiskt dra ihop sig till 9e januari. 56 dagar kvar... Tungt börjar det bli nu och min älskade man konstaterade att min mage har blivit betydligt mycket större dom senaste dagarna :P Så blir spännande se hur stor magen blir i slutändan... Den står bara rätt ut, syns fortfarande inte bakifrån att jag har en babismage, Inga överflödskilon här inte...

idag var tanken att röja upp lite och börja göra julfint här hemma men jag orkar inte göra annat än vila känner jag...

Jon har innebandyträning kl 17... så han kommer hem direkt efter skolan idag så han hinner äta rejäl middag samt att han även hinner göra klart läsläxan :) Så kan han göra lite roligare saker efter skolan resten av veckan :)

Igår var jag som sagt iväg till kusten. Så då passade jag på att även fara till min hemstad och göra lite ärenden, hälsa på mitt gamla jobb och leverera en önskelista och ett brev... Tog några timmar att köra hem men jag stressade inte på nåt sätt för det var första gången sen jag tog körkort som jag körde så långt och mycket på en och samma dag. Har ju mest kört bil här hemma i samhället...

Nu fortsätta vila... Blir inte mycket gjort här alls....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0