Imorgon är det Tisdag

Imorgon är det dags för tredje ultraljudet. Är just nu i vecka 30+4.. Så nu är det inte länge kvar... Nu tycker jag faktiskt magen allt mer blir i vägen... Funderar på när jag ska börja ta ut gravidpenningen som jag fått beviljad... Känns som att det avgörs efter morgondagens ultraljud. Så imorgon blir det 45 mil i bil ungefär tur och retur... Men så blir det när man gör valet att flytta från närheten till allt... Och jag ångrar ingenting. Jag bor med världens bästa man, världens bästa son och har två bonusflickor här varannan vecka och trots diverse krämpor under graviditeten så har jag trots allt fått må relativt bra ...
Och för att inte tala om att jag har fått hålla mig frisk jämfört med när jag jobbade och bodde i Luleå...

Älskar dig min älskade Man, snart är Pyret här det är inte många veckor kvar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0