Min Volvo...

Jag älskar verkligen att köra min Volvo... Den är gammal, är inte den snyggaste men den går som en klocka och startar hur lätt som helst :) Har fixat den lite invändigt med go doft och en present som jag fick när jag fyllde år :)
Extra lysena sitter på, de har älsklingen satt dit så snällt :) Jag har bytt luftfiltret... Skulle behöva byta stötdämpare men det får komma när det kommer... Skulle även behöva fixa lite rost här och var på den men det får komma det också...
Idag har mannen varit å fiskat med Vickan och de fick fina abborrar... Nu är han och fiskar igen och jag gissar att fiskelyckan är stor eftersom han inte kommit hem ännu...

Själv har jag hunnit med att städa toan och fixa fint i köket och sovrummet... Har även hunnit sticka på babyfilten som vi måste göra färdigt... Men än har vi några veckor på oss...Ca 16-17 veckor... Sen har jag haft soffmys med de underbara barnen och sett på pippi långstrump. Astrid Lindgren filmerna är såååå otroligt bra... fast man sett dom flera gånger så kan man se dom flera gånger till... Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på... Är som less sitta vid datorn, är inget bra på TV än... Och jag är lite trött i händerna så stickningen får vila en stund till... Är rastlös men samtidigt orkar jag inte göra så mycket... Foglossningen gör sitt på min ork...
Så blir väl slappa i soffan i brist på annat, eller lyssna på ljudboken min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0